Tijd om te gaan - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Annette Boerlage - WaarBenJij.nu Tijd om te gaan - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Annette Boerlage - WaarBenJij.nu

Tijd om te gaan

Door: Annette

Blijf op de hoogte en volg Annette

19 Mei 2010 | Nederland, Wageningen

Hoihoi,

Momenteel ben ik al weer bijna 5 maanden in Nederland. Erg gezellig natuurlijk, maar het wordt langzaam aan weer tijd om te vertrekken. 4 juni vertrek ik eerst voor 1.5 week naar de Lofoten, Noorwegen, vervolgens zal ik 18 juni weer naar Vietnam vertrekken om verder te gaan met m'n onderzoek. Volgens mijn planning ben ik half december klaar en kom ik half januari weer naar Nederland. Wat ik in de tussentijd zal doen gaat een beetje afhangen van omstandigheden in de Filepijnen (waar ik eigenlijk m'n zinnen op had gezet).

Heb ik d'r zin in? Jaaaaaaaaaaaaaa (behalve rijst eten dan).
Zal ik jullie missen? Natuuuuuuuuuuurlijk (ik ben eigenlijk nog maar net terug).

Dusuhmtja, jullie zijn allemaal van harte welkom in Hanoi. Het is een mooie stad, veel spleetogen en rode vlaggetjes, motorbikes overal..:).

Natuurlijk zal ik af en toe een verhaaltje proberen te schrijven zodat jullie me niet helemaal vergeten (dat meisje dat zo heel af en toe eens in Wageningen is en dan miljoen dingen tegelijk aan het doen is dus nooit tijd heeft).
Tja, het leven is gewoon leuk en interessant, dusja...

Nou guys, hen gap lai dan maar weer.

Chao!

Annette

(Wilma, ik kijk uit naar je boekje!!)

• 19 Mei 2010 - 08:00

Sjoerd:

Rijst eten, altijd fijn :)
    heel succes en plezier

• 19 Mei 2010 - 09:46

Jisca:

Hoihoi,
    Als je toevallig een tussenlanding in Trondheim hebt ben je welkom om op de koffie te komen :)

Veel plezier!

• 19 Mei 2010 - 11:45

Josee:

Veel succes Annette en goeie reis ook.
    Wel fijn dat je na de verkiezingen vertrekt; jouw stem hebben we net nodig om het land wakker te schudden.
    Het ga je goed!!!

• 19 Mei 2010 - 11:46

Josee:

Nou ja, vergis ik me toch op mijn oude dag. Volmacht dan maar he??

• 20 Mei 2010 - 07:55

Eline:

Hey Annette,
    Heel veel plezier en succes weer in Vietnam! Wanneer kunnen we jouw boekje verwachten? :-)
    Groetjes!

• 23 Mei 2010 - 16:31

Beppe:

annete dit is met beppe in hijum heb twee keer wageningen gebeld daar is geen telefoon. ik las dat je weer vertrekt goede reis ik vergeet je niet hartelijke groet van beppe

• 07 Juni 2010 - 12:14

Jeannette En Paul:

Dag Annette,
    We denken met veel genoegen aan het gezellige weekend met jou en Rianne terug. Het was heel leuk om allerlei fiets- en andere verhalen uit te wisselen en elkaars foto's te bekijken. Hopelijk heb je nu een leuke tijd op de Lofoten (volgens Paul één van de mooiste gedeelten van Noorwegen). We wensen je een goede reis naar Vietnam en heel veel succes met je onderzoek.
    Hartelijke groet,
    Jeannette en Paul.