Vertrek - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Annette Boerlage - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Annette Boerlage - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Annette

Blijf op de hoogte en volg Annette

19 Mei 2005 | Nederland, Wageningen

Hallo Allemaal,

29 Mei is het eindelijk zover. Dan vlieg ik om 14.00 richting Hong Kong om 30 mei in Bangkok te landen. Eerst ga ik in Thailand wat rondhangen, om daarna door Cambodja naar Vietnam te reizen en in Can Tho te belanden waar mijn stage zal beginnen. Ik heb er wel veel zin in, maar ik zal jullie natuurlijk moeten missen. En niet alleen jullie, ook de paardjes, onze kat, m'n vissen en niet te vergeten m'n wandelende tak. Maar ik heb gehoord dat er in Azie ook rare insekten rondlopen en dat ze er zelfs paardjes hebben, dus het moet toch wel goedkomen zou je zeggen.

Groetjes Annette

PS Voor de korfballers onder jullie Rhoda-Vada 13-14 -> volgend jaar Vada weer hoofdklasse

  • 19 Mei 2005 - 08:43

    Josée:

    ik ben thuis en doe de was. Heel eromantisch inDordrecht, maar...........gisteren heb ik met mijn vader een tochtje per fluisterboot gemaakt door de biesbosch (niet aan je vader vertellen) en dat was erg mooi, omdat er zoveel kruid in bloei staat en omdat het erg rustigwas (veel vogels gehoord). Vind het rueze leuk dat je op deze manier kunt blijven communiceren.Wens je alle goeds en tot horens.
    groet jsoee rotmans.

  • 19 Mei 2005 - 14:14

    Esther:

    heejj ann
    zal je verhalen bijhouden hoor:) veearts is langsgeweest, hoor je nog wel. liefs,esther

  • 19 Mei 2005 - 14:15

    Emily De Wild (je Dagboekvriendin):

    Hallo, leuk dat je zover op reis gaat. Ik ben ook eens naar Griekenland geweest. We moesten daar wel zonnebrand creme smeren want anders zou ik zo rood als een kreeft worden...
    Heb je nog steeds verkering of ben je al overgestapt op die andere jongen waar je het de vorige keer over had??
    -X- Emily

  • 19 Mei 2005 - 14:34

    Berend Jan Borrenbergh(Borre):

    He Annetje,
    Wat leuk dat je naar Thailand gaat. Ik heb je adres van Emily gekregen maar zal zo nu en dan zeker een berichtje achterlaten. En over die rare insectjes gesproken...Ik zou maar oppassen...toen ik er was ben ik gebeten door 'n vliegend zeepaardje ( zo noemen ze die daar) en dat is echt niet fijn...althans die paarden dan...haha... Hoop veel spannende verhalen te horen.
    X Borre

  • 19 Mei 2005 - 15:35

    EeeeyLiene:

    Spannend hoor! Thailand is echt heel mooi en olifant rijden is ook supergaaf, moet je zeker proberen...
    Nou, ik zie je iig volgende week nog!

  • 19 Mei 2005 - 17:06

    Annette:

    Emily, ken ik jou?

  • 19 Mei 2005 - 17:30

    Marion:

    Hej Annette,
    Leuk dat je een dagboek gaat bijhouden!!!
    Succes in het verweggistan!
    Groetjes Marion

  • 19 Mei 2005 - 17:53

    Claudia:

    eej Annetje, ben je voor die tijd nog een x in tnoorden?
    x Claudia

  • 19 Mei 2005 - 18:00

    Apie:

    zo, das de tweede in een week die me meldt via deze site dat ze in Vietnam gaat zitten! Als dat geen toeval is. Heel veel succes in elk geval!!

  • 20 Mei 2005 - 07:04

    Emily:

    Ja we zijn elkaar toch wel een keer tegen gekomen met korfbal. Spannende ontmoeting.....
    Ik spreek je nog en doe de groetjes aan Borre!

  • 20 Mei 2005 - 09:40

    Bloemen Uit Hijum:

    hallo annette wat leuk dat je deze site hebt gemaakt en ons zo op de hoogte houdt van jouw stage gebeuren we zullen veel aan je denken en wensen je succes met de laatste loodjes voor vetrek

  • 20 Mei 2005 - 11:11

    Linda:

    lieve an,
    heeeeeeeeeel veel plezier; ben vreselijk jaloers, want mijn reiskriebels zijn nog lang niet weg!! Ben net terug van 2 weken midden oosten, ook erg`leuk. Je krijgt het vast geweldig. Ik kijk erg uit naar je verhalen! Succes met pakken en ik blijf je site checken.
    dikke zoen Linda

  • 20 Mei 2005 - 13:00

    Borre:

    He Annetje...Daar ben ik weer. Sorry...dacht dat je naar Thailand ging. Ach! Vietnam is ook cool! Niet teveel loempiatjes eten he! dat komt je korfbalprestaties niet ten goede haha ;) Hoe ga je korfbal daar nu introduceren? Je zult er wel de langste zijn! dus vangen is niet moeilijk! haha. He fijne reis he!

  • 21 Mei 2005 - 09:09

    Emily:

    Je mag annetje niet zo plagen Borre. Ze moet daar ook nog wat nuttigs doen en niet alleen maar korfballen. Volgens mij zitten daar ook allemaal verschillende soorten sprinkhanen. Zou je er wat mee kunnen brengen naar NL als je terug komt? Alvast bedankt,
    groetjes Emily

  • 22 Mei 2005 - 20:11

    Anja De Vries, Groningen:

    Super systeem het werkt, Leuk dat je het even hebt laten weten. Voor nu alvast veel succes !!!

  • 22 Mei 2005 - 20:20

    Inge:

    Hoi Meis
    Ik wens je een super tijd en ben trots op je.
    Liefs,
    Inge

  • 24 Mei 2005 - 11:48

    Jacques Van Stellingen:

    Goedendag,
    Borre bracht mij op de hoogte van jouw travel experiance naar Vietnam. Zelf ben ik daar ook geinviteerd door een universiteit en een collega dispuut van mijn studentenvereniging. Schikt het jouw om daar ergens een rendez vous te hebben in juli? Hoogachtend J.J.Q van S

  • 24 Mei 2005 - 17:08

    Annette:

    Jahoor, tegen die tijd is het vast fijn om weer eens wat Nederlands te horen

  • 25 Mei 2005 - 10:05

    Hens:

    Moi, mooi druk hier ofnie. Hebben ze daar in Vietnam wel computers, zodat je dit up to date kunt houden?
    Succes met de vissen en met rijst eten...

  • 25 Mei 2005 - 16:28

    Borre:

    Hoi An,
    Zie dat JJQ je al ingelicht heeft. Hij valt wel op hoor in Vietnam...zodra je een jongen ziet van 2 meter 5 en donker krulhaar heb je met hem te maken! kanniet missen daar he! Hij is wel een beetje een viespeuk hoor. Hij houdt van kleine vietnameesjes haha....dus over een paar jaar is iedereen in vietnam 2m 5
    Suc6 met de laatste beetjes voorbereiding!

  • 26 Mei 2005 - 08:35

    Emily:

    Dat moet jij zeggen Borre! Ik heb ook verhalen over jouw gehoord, terwijl je druk met een bepaald iemand bezig was.... Met welke vliegtuigmaatschappij vlieg je eigenlijk An?
    Doeiiiiiiii Em

  • 26 Mei 2005 - 11:27

    Nieco:

    Leuke site. Leuk dat je naar Taiwan gaat. Iemand vertelde me van je leuke site en daarom reageer ik direct even. Ga je met het vliegtuig? Erg leuk allemaal!
    Succes en veel plezier!

  • 26 Mei 2005 - 12:57

    J.J.Q:

    Borre vertelt weer allemaal onzin. Jij B.J.B, bent diegene die graag Aziatische meisjes versierd. Annett zou je voor mij nog een pakje mee kunnen nemen naar Thailand?
    M.V.G. J.J.Q van S

  • 27 Mei 2005 - 08:08

    Borre:

    Was ook maar een grapje. En JJQ zorg wel dat dat pakje door 't incheckpunt komt in Nl en Thailand he! Niet dat Thailand de eindbestemming blijkt te worden ;). En annette, In Vietnam blijken wandelende takken in het wild voor te komen dus als je een uitbreiding van je takkecollectie wilt ;)?
    Doei Borre

  • 27 Mei 2005 - 09:01

    Ingrid (Zaanstad):

    Jacques ik krijg nog geld van jou! Is dit nou de site van dat meisje, wat jij bedoelde? Grappige site trouwens, staan nog niet veel verhalen op. Komen er ook nog foto's op te staan?

  • 24 Juni 2005 - 06:37

    Inge:

    Hoi Meis.

    Wat heerlijk.
    Inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annette
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 119159

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2016 - 01 Mei 2018

Mid-life retirement

18 Februari 2013 - 18 Februari 2015

Prince Edward Island

26 Juni 2011 - 17 Februari 2013

Europa

18 Juni 2010 - 07 April 2011

Werk in Hanoi 2010

11 Augustus 2009 - 06 December 2009

Werk in Hanoi 2009

30 Mei 2009 - 01 Augustus 2009

rondje Australie

20 Februari 2009 - 07 Maart 2009

Kungsleden

26 December 2008 - 31 Januari 2009

Indonesie

17 April 2008 - 20 December 2008

Werk in Hanoi

13 Augustus 1983 - 31 December 2007

Nederland

01 Juli 2007 - 30 September 2007

Rondje Noordkaap fietsen

19 Mei 2005 - 05 December 2005

ZO Azie + stage Can Tho

Landen bezocht: