alweer vertrek - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Annette Boerlage - WaarBenJij.nu alweer vertrek - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Annette Boerlage - WaarBenJij.nu

alweer vertrek

Door: Annette

Blijf op de hoogte en volg Annette

27 Mei 2009 | Nederland, Wageningen

Hoi hoi,

Na 3 maanden Nederland wordt het weer hoog tijd voor een update. Het was echt heerlijk om weer terug te zijn. Hoewel ik af en toe heimwee had naar Hanoi met al z’n avonturen vond ik het onder andere heerlijk om weer wat buitensporten te kunnen doen. Heerlijk om frisse lucht in te ademen, nog even een staartje winter mee te pikken gevolgd door een prachtige lente met lammetjes, nestelende vogeltjes en tulpen. De magnolia’s waren weer prachtig evenals alle andere bloesems. Op mijn werk waren er zoveel berkenpluisjes dat het leek alsof het sneeuwde!

Ook waren er een boel leuke dingen te doen: Paaseieren zoeken met pap, mam, Hilco en Jildou, gevolgd door een erg leuke fotosessie. De les van Marion op Sir Maestro. Wat een paard!!! Klimweekendjes in Frankrijk en Duitsland waarin het voorklimmen in slecht behaakt gebied steeds beter ging. Pannekoeken eten in de uiterwaarden met vrienden en huisgenoten, gevolgd door een biertje met zelfgemaakte gitaarmuziek bij een zorgeloze ondergaande zon. Nog een ondergaande zon, maar nu met pap op het Leekstermeer. Een rondje lopen met Esther, Pablo, Nica en Ubbo door het mooie Groningse landschap. Eten met ‘het eetgroepje’ en enorme lol hebben over alle tv programma’s van vroeger die we nog weten. Stiekem X-factor kijken met Erik (niet verder vertellen). Een expositie van mam bekijken. 5 mei vieren met vrienden. Longbordrijles krijgen van m’n broertje. Slang- en schildpadpracticum begeleiden. Alle mooie maar veel te weinig en veel te korte bezoekjes aan oma. De spaarzame en ook veel te weinig momenten met Victor. De leuke maar veel te korte tijd met m’n vriend… Ga zo maar door.

Het was enorm leuk (alle minder leuke dingen voor het gemak maar even daar gelaten ;)) maar wel kort. Net nu ik weer een beetje gewend ben en me thuis voel ga ik er namelijk weer vandoor. Komende zaterdag (30 mei) vertrek ik voor 2 maanden naar Australië. Rianne (die van het fietsen :)) is in Sydney stage aan het lopen en we gaan samen 2 maanden backpacken (dus niet fietsen). We hebben er erg veel zin in en ik ga af en toe wat foto’s en een teken van leven op de site te zetten.

Na 2 maanden verwacht ik 2 weken in Nederland te zijn, waarna ik naar Vietnam vertrek om daar tot ongeveer Sinterklaas weer onderzoek te gaan doen, rotsen te beklimmen en wie weet wat nog meer…

Ik hou jullie op de hoogte en tot in december! Als er nog mensen op stage zijn of zich om wat voor reden dan ook in Azië bevinden, laat het me even weten, misschien kunnen we wat afspreken! Enuh... weet iemand nog een kamer bij Long Bien Bridge ;)?

Groeten,
Annette

  • 27 Mei 2009 - 12:28

    Ton Van Der Weerd:

    Hey Annette,
    Ik dacht dat je al weg was. Hoorde niks meer. Nou weer veel plezier en helpen in Finland zit er dus voorlopig ook niet in. Ik ga zelf vrijdag naar Lissabon voor de play-offs daar.

    Groetjes, Ton.

  • 27 Mei 2009 - 17:44

    Manus De Panus:

    Hoi hoi!! Ik ga in september naar Japan, en blijf daar dan tot eind januari. Ik moet alleen visum technisch Japan nog een keer verlaten in die tijd, dus misschien kom ik je wel even opzoeken in Zuid-oost Azië. Geniet van Australië, geef de kangoeroes een kusje van me.
    Hoi pipeloi!!

  • 27 Mei 2009 - 17:52

    Lodey:

    wat een leuk leven heb je toch! Doe de heel hartelijke groeten aan Rianne!
    Rob, Lodey, Jorinde en Frida

  • 28 Mei 2009 - 00:26

    Rianne:

    Tot maandag!!!!

  • 30 Mei 2009 - 09:11

    Jan Roelof:

    Hai Annette,
    leuk je weer gezien te hebben. 'K heb net Fred en Fenna naar de trein gebracht voor hun volgende stukje vakantie. ze zijn over anderhalve week thuis. Ze verwachten je zeker voor een bezoek in Brisbane en ze hebben al wat leuke dingen bedacht om met je te doen.
    geniet van dit prachtige continent.
    groet van JR

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wageningen

Annette
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 118993

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2016 - 01 Mei 2018

Mid-life retirement

18 Februari 2013 - 18 Februari 2015

Prince Edward Island

26 Juni 2011 - 17 Februari 2013

Europa

18 Juni 2010 - 07 April 2011

Werk in Hanoi 2010

11 Augustus 2009 - 06 December 2009

Werk in Hanoi 2009

30 Mei 2009 - 01 Augustus 2009

rondje Australie

20 Februari 2009 - 07 Maart 2009

Kungsleden

26 December 2008 - 31 Januari 2009

Indonesie

17 April 2008 - 20 December 2008

Werk in Hanoi

13 Augustus 1983 - 31 December 2007

Nederland

01 Juli 2007 - 30 September 2007

Rondje Noordkaap fietsen

19 Mei 2005 - 05 December 2005

ZO Azie + stage Can Tho

Landen bezocht: